Περιέχονται:
- Τι είναι πρόβλημα
- Το πρόβλημα από τη σκοπιά των γνωστικών ψυχολόγων
- Η διάκριση μεταξύ προβλήματος και άσκησης
- Η λύση προβλημάτων
- Η μέθοδος «επίλυση προβλημάτων» (Problem solving) ως στρατηγική διδασκαλίας
Από το βιβλίο «Θέματα Διδακτικής για τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών»: Ζησιμόπουλος Γ., Καφετζόπουλος Κ., Μουτζούρη-Μανούσου Ε., Παπασταματίου Ν., Εκδόσεις Πατάκη ISBN 960-16-0602-5, Αθήνα (2002)
Κατεβάστε το κείμενο.