Πρόσκληση σε επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Διδακτική Φυσικών Επιστημών»

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΠΕ04 Δ/θμιας Εκπ/σης Α΄ Αθήνας Κ. Καφετζόπουλος, Ε. Κρητικού και Ν. Μπισκετζής, σε συνεργασία με τον Υπ. ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζα, καλούν τους εκπαιδευτικούς των Γυμνασίων, Δ/νσης Δ/μιας Εκπ/σης Α΄ Αθήνας που διδάσκουν μαθήματα Φυσικών Επιστημών, σε επιμορφωτικό σεμινάριο 12 ωρών με θέμα «Διδακτική  Φυσικών Επιστημών». Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι προαιρετική.

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει 6 δίωρες συναντήσεις που θα πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη ή Τετάρτη (ανάλογα με το ωράριο των ΠΕ04) 12-14 μ.μ., στο χώρο του ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων (2106445674, 2ο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών, Π. Κυριακού 12, είσοδος από Ε. Βενιζέλου).

Η μεθοδολογία του Σεμιναρίου θα ακολουθεί τις αρχές επιμόρφωσης ενηλίκων και οι ομάδες επιμορφούμενων θα διαπραγματεύονται με τους επιμορφωτές σειρά ερωτημάτων που αναφύονται κατά την άσκηση του εκπαιδευτικού έργου, σύμφωνα με το πρόγραμμα:

Ημ/νία
17/2/2016

23/2/2016

Πως μαθαίνουμε; Σε τι αναφέρονται οι Θεωρίες μάθησης; Είναι απαραίτητο ένα θεωρητικό πλαίσιο διδασκαλίας; Ποια τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού εκπαιδευτικού;
24/2/2016

1/3/2016

 

Τι είναι Επιστήμη, γιατί διδάσκουμε Φυσικές Επιστήμες; Πόσο επαρκείς είμαστε στη διδασκαλία των Φ.Ε.; Τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τη διδασκαλία;
2/3/2016

8/3/2016

Τι πρέπει να γνωρίζω για τα Αναλυτικά Προγράμματα; Τι είναι το κρυφό Α.Π.; Τι πρέπει να γνωρίζω για τους διδακτικούς στόχους; Πως διατυπώνονται και πως αξιολογούνται; Πως πρέπει να προγραμματίζω τη διδασκαλία μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα; Πως φτιάχνω ένα σχέδιο μαθήματος;
9/3/2016

22/3/2016

Πως γίνεται η Διδακτική διαχείριση ενοτήτων των Φ.Ε.; Ποια είναι η πιο αποτελεσματική διδακτική μεθοδολογία; Ποιος ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα δασκαλοκεντρικό ή σε ένα μαθητοκεντρικό μάθημα; Με ποιες τεχνικές μπορώ να εμπλουτίσω την καθημερινή μου διδασκαλία; Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
16/3/2016

29/3/2016

Η Διαχείριση της σχολικής τάξης. Πως συνεργάζομαι με τα στελέχη, τους γονείς/κηδεμόνες, τους άλλους συναδέλφους; Πως διευθετούνται οι συγκρούσεις; Πως αντιμετωπίζονται οι μαθησιακές δυσχέρειες; Τι είναι η διαφοροποιημένη διδασκαλία; Σχολικοί περίπατοι, εκδρομές, περιβαλλοντική αγωγή, βιωματικές δραστηριότητες, μέθοδος πρότζεκτ.
23/3/2016

5/4/2016

Ποιος ο ρόλος της αξιολόγησης στη διδασκαλία των Φ.Ε.; Αξιολόγηση μαθητή, διδασκαλίας, εκπαιδευτικού έργου, εκπαιδευτικού υλικού, αξιολόγηση αξιολόγησης.