Η αξιολόγηση στη διδασκαλία των Φ.Ε.

Περιέχονται:

  1. Πως αξιολογούμε τους μαθητές  μας;
  2. Η μάθηση και η αξιολόγηση πρέπει να προσανατολίζονται στην επιτυχία
  3. Η φύση της αξιολόγησης
  4. Διδακτικοί στόχοι- τομείς νοητικής ανάπτυξης- αξιολόγηση στις Φ.Ε.
  5. Επίπεδα των διδακτικών στόχων, ταξινομία Bloom
  6. Ταξινόμηση διδακτικών στόχων και ερωτήσεων για τις Φ.Ε. κατά τον Klopffer
  7. Ο πίνακας προδιαγραφών για τα κριτήρια αξιολόγησης
  8. Ο τρόπος αξιολόγησης επηρεάζει τη μάθηση
  9. Αξιολογώντας τη μάθηση στις Φ.Ε. μέσα από την επιστημονική, τεχνολογική και κοινωνική προσέγγιση
  10. Οι ποσοτικές μετρήσεις στη διδακτική των Φ.Ε.
  11. Η χρήση των γραφικών παραστάσεων στην αξιολόγηση των μαθητών
  12. Bασικές αρχές για τη σύνταξη ερωτήσεων και κριτηρίων αξιολόγησης
  13. Η διόρθρωση των κριτηρίων από τους μαθητές
  14. Η αξιολόγηση των εργαστηριακών δραστηριοτήτων
  15. Αξιολόγηση της απόδοσης των μαθητών στο σχολικό εργαστήριο
  16. Κριτήρια αξιολόγησης των εργαστηριακών δραστηριοτήτων
  17. Η χρήση των κριτηρίων αξιολόγησης σε διαφορετικές κοινωνικές ομάδες
  18. Ένας γενικός οδηγός εκπόνησης κριτηρίων αξιολόγησης του μαθητή
  19. Εναλλακτικοί τρόποι βαθμολόγησης
  20. Νέοι τρόποι αξιολόγησης στις Φ.Ε.
  21. Κριτήρια αξιολόγησης με διαγράμματα και εικόνες
  22. Αυτοαξιολόγηση
  23. Εγκυρότητα της απόδοσης ? Μετρήσεις

Από το βιβλίο «Θέματα Διδακτικής για τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών»: Ζησιμόπουλος Γ., Καφετζόπουλος Κ., Μουτζούρη-Μανούσου Ε., Παπασταματίου Ν., Εκδόσεις Πατάκη ISBN 960-16-0602-5, Αθήνα (2002)

Κατεβάστε το κείμενο.