Περιέχονται:
- Πως αξιολογούμε τους μαθητές μας;
- Η μάθηση και η αξιολόγηση πρέπει να προσανατολίζονται στην επιτυχία
- Η φύση της αξιολόγησης
- Διδακτικοί στόχοι- τομείς νοητικής ανάπτυξης- αξιολόγηση στις Φ.Ε.
- Επίπεδα των διδακτικών στόχων, ταξινομία Bloom
- Ταξινόμηση διδακτικών στόχων και ερωτήσεων για τις Φ.Ε. κατά τον Klopffer
- Ο πίνακας προδιαγραφών για τα κριτήρια αξιολόγησης
- Ο τρόπος αξιολόγησης επηρεάζει τη μάθηση
- Αξιολογώντας τη μάθηση στις Φ.Ε. μέσα από την επιστημονική, τεχνολογική και κοινωνική προσέγγιση
- Οι ποσοτικές μετρήσεις στη διδακτική των Φ.Ε.
- Η χρήση των γραφικών παραστάσεων στην αξιολόγηση των μαθητών
- Bασικές αρχές για τη σύνταξη ερωτήσεων και κριτηρίων αξιολόγησης
- Η διόρθρωση των κριτηρίων από τους μαθητές
- Η αξιολόγηση των εργαστηριακών δραστηριοτήτων
- Αξιολόγηση της απόδοσης των μαθητών στο σχολικό εργαστήριο
- Κριτήρια αξιολόγησης των εργαστηριακών δραστηριοτήτων
- Η χρήση των κριτηρίων αξιολόγησης σε διαφορετικές κοινωνικές ομάδες
- Ένας γενικός οδηγός εκπόνησης κριτηρίων αξιολόγησης του μαθητή
- Εναλλακτικοί τρόποι βαθμολόγησης
- Νέοι τρόποι αξιολόγησης στις Φ.Ε.
- Κριτήρια αξιολόγησης με διαγράμματα και εικόνες
- Αυτοαξιολόγηση
- Εγκυρότητα της απόδοσης ? Μετρήσεις
Από το βιβλίο «Θέματα Διδακτικής για τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών»: Ζησιμόπουλος Γ., Καφετζόπουλος Κ., Μουτζούρη-Μανούσου Ε., Παπασταματίου Ν., Εκδόσεις Πατάκη ISBN 960-16-0602-5, Αθήνα (2002)
Κατεβάστε το κείμενο.