Οι μαθητές σε αυτή τη δραστηριότητα προσπαθούν να διακρίνουν τα συστατικά ενός διαλύματος (διαλύτης, διαλυμένη ουσία), να ταξινομήσουν υλικά ανάλογα με το αν διαλύονται στο νερό ή σε άλλους διαλύτες, να παρατηρήσουν ότι η ίδια ουσία δεν διαλύεται πάντα σε όλους τους διαλύτες, να εφαρμόσουν τη γνώση από την παραπάνω ταξινόμηση σε απλές καθημερινές πράξεις (καθαρισμός λεκέδων, καθαρισμός πινέλων κ.τ.λ.).
Εργαστηριακή δραστηριότητα για τη Β Γυμνασίου.
Από τις Ζευγουλά Αγγελική και Τσάπαλη Δήμητρα.
Κατεβάστε το φύλλο εργασίας.